Mod de relaxare

    De cand ne ştim, tot căutăm metode de relaxare. Ăştia mai bogaţi practică yoga, noi restu, o bere, un fotbal(eu nu), un film ceva. Dar, am observat , că de fapt un mijloc foarte bun de relaxare este folosirea instrumentului de casă supranumit foarfecă. Am auzit multe persoane spunând că le place să tot taie cu foarfeca. Şi, bineînţeles, că şi eu mă trezesc, din impulsuri paşnice că îmi tai căştile jalnice de Sony Erricson, desene eşuate în cincizeci de bucăţi, câteodată şi bretonul (rezultatul nu e prea interesant, dar încerc şi eu.. ) şi alte chesti de genul.

  Dar trebuie neapărat să fac şi un scurt istoric. Comform acestui site…..

http://uncyclopedia.wikia.com/wiki/Scissor

foarfeca este

Scissor is a tool that is used for cutting various materials including paper fabric and human skin (mainly wrists) „

Conform acestui site

http://en.wikipedia.org/wiki/Scissors

foarfeca a fost, cel mai probabil materializată prin 1500 Îh prin Egiptul Antic. Vinovat de forma în care o cunoaştem în ziua de azi este Robert Hinchliffe, cam prin anul 1761 şi a fost primu care s-a putut mândri cu titulatura de “fine scissor manufacturer”

  Faza şi mai ok, în cazul meu, este că am un tic stresant să-mi ţin mereu degetele ocupate şi când dau de foarfecă e o plăcere pentru degetele mele să fie ocupate cu ceva util”..depinde de caz.

  Tot ce mai rămâne de zis este ca-i mulţumesc domnului de mai sus pentru reinventarea acestui instrument pentru chiar mă ajută să-mi eliberez stresul şi casa într-un mod interesant de obiecte făcute „pe vapor”, precum căşti produse de cei de la Sony Ericcson.

http://blog.planetc1.com/wp-content/uploads/2008/10/edward-scissorhands-halloween.jpg

Leave a Reply

