Puterea cuvintelor

The important thing is not WHAT you say, 
but HOW you say it.”
Jesús Canca

    În ultima perioadă mi se întâmplă un fenomen ce mi se pare destul de ciudat. Primesc telefoane de mulţumire de la multe persoane pentru că le-am fost alături…iar eu: ce, când anume? Bineînţeles că mă bucur, dar nu prea realizez când anume am făcut asta.

  Nu o să încep să vorbesc despre mine, despre ”faptele mele eroice” ci despre puterea obişnuinţei. Din cauza timidităţii petreceam mult timp în clasă cu fetele şi astfel am învăţat să le cunosc mai bine,. La început erau experimente, mă comportam în felul x cu tipa z şi observam urmările. Astfel , în timp, am ajuns să vorbesc mult mai familiar, mai instinctiv cu persoanele de sex feminin. Astfel reuşesc să mă împrietenesc mai rapid cu ele, vorbele potrivite le spun din obişnuiţă, limbajul corpului şi acţiunile înspre ajutorarea lor sunt foarte naturale. Faza negativă este că astfel am fost de multe ori acuzat că flirtez cu majoritatea fetelor. Eu , de fapt, doar vorbesc mai familiar şi stabilesc mai rapid o legătură amicală şi asta fără să realizez prea bine, deoarece, cum spuneam, o fac instinctiv, prin puterea obişnuinţei. A doua urmare negativă este că aveam tendinţa de a fi mereu văzut ca prietenul cel drăguţ deşi poate încercam să stabilesc o relaţie peste prietenie cu tipa x. Dar aşa am reuşit să atrag mai multe persoane feminine ca prietene bune şi să mă înţeleg mult mai bine cu ele decât cu persoanele masculine

  Astfel, în ziua de azi, primesc din când în când telefoane de la persoane feminine care îmi mulţumesc deoarece le-am fost alături când erau supărate.sau că le-am ajutat la proiecte.. Faza e că de ceva timp sunt ”pus pe pilot automat” să ajut cu mici încurajări spuse la momentul potrivit, încât uit şi când o fac..şi de asta râmân uneori uimit: ce am făcut, când?

  De fapt şi de drept, cea mai potrivită concluzie este că puterea cuvântului este foarte mare. Mici încurajări pot ridica un om de la pământ sau măcar îl ajută pe moment să se simtă mai bine. Asta e bucuria mea, că pot oferi unor persoane, mici momente de încredere în sine, măcar. Bineînţeles, puterea zvonului şi a vorbelor urâte poate distruge un om., poate distruge relaţii solide de ani buni. Asta e..Fiecare acţiune are şi o parte negativă!

p.s acest post nu are în nici un caz rolul de a mă laudă, de a arătă cât de wow mă comport eu cu fetele, e o simplă relatare, vreau doar să subliniez puterea cuvântului prin experienţe personale

http://englishedrissis.blogspot.com/2011/04/power-of-words.html

Leave a Reply

