Principii versus Pupat

                 Toți ne naștem și ne creștem propriile principii, cum știm mai bine , în funcție de educația primită sau de condițiile de creștere a lor. Într-o lume ok,  toți ne-am urma principiile, indiferent de piedici. Dar, trăim printre oameni ca și noi și urmăm aceleași legi și aceleași reguli ale societății: trezitul de dimineață, mersul la serviciu, „pupatul în fund” pentru a obține oferte mai bune oriunde, ținuta universală după standardele din ziua de azi etc.  Trebuie, ca în fiecare zi să „blend in”  societate, indiferent de principii. Un om înțelept ar spune să-ți urmezi principiile sincere, „fără pupat în fund”, fără obiceiuri inutile și monotone, pe care ești nevoit să le faci. . Dar de foarte multe ori, fără acestea, nu putem supraviețui normal, ori suntem văzuți ca niște revoltați, ca niște ciudați.

             Eu sunt și voi adeptul respectării propriilor principii mai întâi. Am observat că m-am tot „adâncit în lumea mea”, din cauza principiilor și nu este deloc pozitiv. Dar, în același timp, mi-am creat un grup select de oameni cu care mă înțeleg și este mult mai bine așa. Bineînțeles, pe plan profesional..mai greu, aici trebuie să renunți la multe principii pentru a-ți câștiga banii cinstit. (în țara asta în care te dau ăștia afară pe nedrept și nu ai unde căuta dreptate)

      Soluția ideală ar fi să îmbini cumva principiile cu regulile societății, dar pentru asta trebuie să ai și condiții normale de trai…deci nu ca la noi. Deci….deci.

     Eu rămân „speechless” la acest subiect pentru că habar nu am care e calea mai ok în aceste condiții românești. Dar un principiu, cu siguranță, foarte greu o să-l încalc: pupatul în fund. N-am făcut-o până acum și de asta de multe ori am pierdut, dar și de multe ori am ieșit în evidență pozitiv. Am fost privit cu ochii răi pentru că am stat și am privit cu nepăsare în momente în care trebuia să încep cu laude sau să fac loc cuiva doar pentru că avea nu știu ce poziție socială mai înaltă. Dar așa sunt eu, cred în egalitate spirituală și în principii. E bine , e rău asta pentru viitorul meu?…..HABAR N-AM!

http://www.mortarblog.com/2007/04/the_ass_kicking.html

Leave a Reply

