Un nou eu

      Vi s-a întămplat vreodată să rămâneți uimiți de acțiunile voastre, să știți că deobicei reacționați într-un singur fel în anumite situații, dar de data asta să vă comportați natural într-un mod total opus?  Mie da..

    Nu sunt un tip ce preia inițiativa. Am preferat să păstrez mereu distanța, să las pe altcineva să decidă. Dar de curând , am avut ocazia să petrec două zile cu câteva persone foarte de treabă și foarte interesante și parcă m-am deschis, am devenit mai sociabil natural decât înainte,am preluat mici inițiative comice și ei, spre surprinderea mea, ei  au intrat în jocul meu. Poate vouă vi se pare stupid ce zic aici dar pentru mine este ceva nou și chiar începe sa-mi placă de acest nou eu, de mine pe care l-am ascuns undeva într-o cameră  întunecată ca să se stingă încet și sigur. Pentru că m-au ajutat să mă redescopăr le mulțumesc din suflet!

http://browse.deviantart.com/?q=a%20new%20self&order=9&offset=24#/d3d5hfh

Leave a Reply

