Stare de nimic

        Vi s-a întâmplat  vreodată  să vă afundați în gânduri, să aveți o stare de nepăsare, o stare proastă și să sune telefonul, să vă strige cineva dar voi să-i priviți cu nepăsare și să spune-ți din priviri nu am chef azi?  Sau să privești cum ți se urcă furnicile în mâncare și tu privești nepăsător, să privești cum un pahar e pe punctual de a cădea ca apoi să se spargă și tu să trebuiască să strangi cioburile, să ai grijă să nu te tai, dar tu să spui ce dracu îmi pasă mie de pahar șI de urmări?! Sau bineînțeles, când strangi cioburile și te tai dar nu-ți pasă, bagi acolo mâna în continuare și aproape nici nui simți cioburilre cum îți taie pielea! Mie da!

     Am predispoziția spre stări “de nimic”, în care totul mi se pare inutil și privesc telefonul cu scârbă cum sună și bineînțeles că nu răspund. E  stare ciudată , în care orice mișcare mi se pare inutilă, în care și propriile gânduri, propriile trăiri, îmi provoacă dezgust!

    Partea pozitivă ese că îmi revin până la urmă și-mi amintesc că persoanele la care țin au nevoie de mine întreg și-mi găsesc bucuria în zâmbetul lor. Deci viața e frumoasă, depinde doar din ce unghi o privești!

http://browse.deviantart.com/?q=care&order=9&offset=0#/d1eyf29

http://fullmoonfairy.deviantart.com/art/CAre-45262644


Leave a Reply

