Lumea prin ochii mei

          Ne trezim, deschidem ochii și vedem ceea ce noi numim lumea înconjurătoare.În teorie lumea înconjurătoare este identică pentru toți, aceleași clădiri, aceleași gunoaie, aceleași culori. Dar în practică este total diferit..Fiecare vede natura, lucrurile din natură în funcție de gusturile lui acestea pot fi urâte dar sunt și frumoase, pot produce sentimente dar în același timp produc dezinteres. Totul depinde de privitor și părerea lui subiectivă. Partea cea mai interesantă este că fiecare are dreptate, fiecare își spune adevărul lui și trebuie să-i respectăm adevărul atât timp cât și al nostru este respectat.

        Azi voi vorbi despre cum văd eu lumea. Stați liniștiți, n-o să vă plictisesc cu chestii filozofice. O să vorbesc din punct de vedere vizual. De mic am învățat, datorită pregătirii artistice, să studiez fiecare obiect pe care-l văd, să-l măsor, să-l întorc pe toate părțile. De asemenea am învățat să-l compar cromatic cu fundalul, cu obiectele din jur. Tocmai de asta am azi o mică ‘’boala’’, pe care unii oameni o vad cu ochi rai și anume să studiez fiecare persoană din jurul meu. Mă uit la zone frumoase ale feței, ale corpului, îmi imaginez cum ar putea arăta pe diferite fundaluri, cu anumite haine. Îmi place să le studiez mimica, să le studiez comportamentul. Din cauza asta, nu de puține ori, am întâlnit priviri ostile sau ciudate. Sau faze comice precum uitatul în vitrină după manechine, ca să observ puțin speriat mai apoi că un manechin se mișcă și se holbează ciudat la mine..Bineînțeles, manechinul mișcător era vânzătoarea care aranja ceva pe acolo.

     Mă trezesc, deschid ochii și instinctiv încep să analizez structural și cromatic tot ce este în jurul meu. Nu o fac intenționat. Așa m-am în învățat, așa mi-a intrat în cap. Oriunde aș fi, în natură. Pe stradă,  într-o încăpere încep automat să analizez critic tot ce văd. De asemenea ,de multe ori, stau cu orele și mă uit la un punct anume. Mulți zic că sunt puțin(ceva mai mult) nebun. Dar de fapt stau și-mi imaginez variabilele structurale și cromatice ale obiectului sau ale ființei la care mă uit. Spus așa în gluma, am superputeri.., dar bineînțeles care nu mă prea ajută la nimic.. Așa văd în general oamenii antrenați de mici să observe cromatic , structural orice din jurul lor. Știu că suntem enervanți când începem să criticăm ”la sânge” orice dar avem o scuză, așa am fost învățați, ne este greu să ne abținem..(acum sper că știe toată lumea că critica este și pozitivă și negativă, nu cum cred eronat mulți că automat cuvântul critică duce spre ceva negativ.)

     Acum ,spre final, trimit un mesaj fetelor, așa în spirit de glumă. Dacă formați un cuplu cu un artist, nu fiți geloase dacă se uită la alte tipe…așa a fost învățat, să analizeze orice , fie el și decolteul adânc al domnișoarei blonde sumar îmbrăcate…

http://mylastnight.tumblr.com/

3 Responses to “Lumea prin ochii mei”

  1. Amalia Says:

    dar nu putem nici sa il lasam, sa se uite continuu dupa fete, nu-i asa?

  2. Amalia Says:

    imi place de tine

Leave a Reply

