Scop

                         În viziunea mea, lumea în care trăim este inutilă. Ne naștem și  nu știm exact de ce. De mici ni se explică diferite teorii al scopului nostru pe acest pământ. Cea mai frecventă afirmație auzită de mine este că trebuie să întemeiem o familie, să asigurăm urmași care sa preia frâiele muncii noastre. Sa fiu sincer, nu văd de ce e așa important să ne continuam specia, care si așa mai mult distruge decât să ajute. Un alt factor negativ este că viața noastră e un „frecat în gol” continuu. Aveam aceeași rutină  ne trezim dimineața, mâncăm, muncă, poate apoi relaxare, apoi ne culcăm și tot așa , cu micile excepții drept vacanțe…Asta aproape in fiecare zi ale vieții noastre…Nu prea convingător sa trăiești nuu?

     Înainte mi-am ratat viața deoarece nu găseam motiv serios pentru care să lupt pentru o slujbă, nici un motiv serios să mă zbat,de asta am și renunțat la facultate ca  „inteligentul” ce sunt….Înainte să credeți că e un articol emo, o sa spun ceva ce n-am menționat mai sus. Eu, de ceva timp, mi-am găsit un scop pentru care să reintru cu dreptul în societate, și anume să-mi clădesc o viața cât mai fericită cu o ființă superbă. Bineînțeles ca în continuare îmi voi păstra o părere mai proastă despre ritmul în sine creat de societate  dar o voi face cu plăcere pentru că știu că am pentru ce lupta. Am învățat să mă bucur de micile, marile plăceri ale vieții așa cum vin, una caldă, una rece.

     Am vorbit mai sus despre toate acele sentimente cu scopul de a pune spre discuție întrebări.

     De la prima întrebare aștept răspuns sincer necenzurat  Cât de mare „complaining pussy””  sunt să mă plâng de societatea de azi și unde totuși am dreptate?

     A doua e de fapt o rugăminte, o rugăminte să comentați cum treceți voi peste tabuurile, scopul societății și cum vă motivați să trăiți in aceasta, la care , sincer… nu țin minte ca înainte să mă nasc, să mă fi întrebat careva dacă vreau să ies sau nu!

                                              http://www.ineedmotivation.com/blog/2009/03/how-to-find-your-true-purpose-in-life/

Leave a Reply

